Територіальні органи ДПС
у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Податківці надали херсонцям понад 22 тисячі адміністративних послуг

22.10.2021 -

Фахівці Херсонської ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі за січень – вересень 2021 року надали 22113 адміністративних послуг. Про це повідомила начальниця податкової інспекції Світлана Сидорович.

Найбільш популярна серед відвідувачів послуга – видача картки платників податків і внесення до паспортів громадян України інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків із Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Нею скористалися 7903 платника. Також видано 1825 відомостей із Державного реєстру фізичних осіб-платників про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Мають попит і такі адміністративні послуги: реєстрація платника єдиного податку (зареєстровано 4622 платники); надання витягу з реєстру платників єдиного податку (видано 3488 витягів); реєстрація книг обліку розрахункових операцій (зареєстровано 1974 книги); реєстрація розрахункових книжок (зареєстровано 207 книг) та видача довідок про доходи (видано 92 довідки).

Окрім того, за дев’ять місяців поточного року спеціалісти ЦОП видали 103 довідки про підтвердження статусу податкового резидента України. Також податківці надали практичну допомогу й індивідуальні консультації платникам під час реєстрації 1585 РРО.

У податковій інспекції звертають увагу платників, що на період дії «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки в Херсонській області, вводяться обмежувальні заходи, пов’язані із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, ЦОП працюють з деякими обмеженнями.

Прийом платників у ЦОП здійснюється за попереднім записом на конкретну годину прийому (за телефоном, через електронну скриньку) виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом платників та працівників.

Прийом всієї кореспонденції, в тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється через скриньки, встановлені в ЦОП, через режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf або поштою.

Якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з хворими на COVID-19, просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП.

Спілкуйтесь з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».